Звичай пекти паски та фарбувати яйця виник також дуже
давно.
З першим променем сонця священик в церкві сповіщає: «Христос воскрес!», а прихожани хором відповідають: «Воістину воскрес!».
Звичай пекти паски та фарбувати яйця виник також дуже
давно.
З першим променем сонця священик в церкві сповіщає: «Христос воскрес!», а прихожани хором відповідають: «Воістину воскрес!».
Хто, окрім вихователя та батьків, навчить дошкільників розрізняти добро та зло, чинити по совісті, співчувати? Путівником дошкільників у світі моральних якостей і добрих вчинків може стати лялька. У вмілих руках вихователя ця улюблена дитяча іграшка є інструментом, через який ненав’язливо виховувати в дітей різні моральні якості, як – от доброта, чуйність, щедрість. Як же використовувати ляльку – «морального путівника»?
Моральне виховання – це двохстороння взаємодія дорослого й дитини. Основою такої взаємодії мають бути суб’єктивні взаємини. Та з огляду на різні об’єктивні й суб’єктивні чинники, у такий спосіб взаємодії не завжди вдається досягнути освітньої мети. Тому у виховний процес вводять умовного персонажа, який для дітей стає авторитетним і близьким, до порад якого вони дослухаються.
НЕ ПРИЗНАЧЕНО ДЛЯ ДІТЕЙ ВІКОМ ДО 3 РОКІВ
Вербна неділя: українські народні звичаї, традиції, прикмети
Неділя за тиждень перед Великоднем називається «Вербною», «шутковою» або
«квітною», а тиждень перед цією неділею ‒
«вербним».
У Вербний тиждень, за народнім віруванням, не можна сіяти конопель і городини, бо «буде ликовате, як верба». Не сіяли колись і буряків, бо «будуть гіркі».
Не можна вимагати від
дитини
неможливого - до
певного рівня і певного кола знань
різні діти йдуть по
різному.
В. Сухомлинський.
Важливим показником розвитку суспільства є гуманне, толерантне, турботливе й милосердне ставлення до дітей з особливими освітніми потребами, які не мають змоги вести повноцінне життя. Їхні проблеми завжди актуальні не зважаючи на те, що держава намагається розв’язувати їх через адаптацію в суспільство.
§ формувати в дитини навички самообслуговування;
§ виховувати самостійність, бажання допомагати іншим та культуру спілкування;
§ розвивати дрібну моторику рук;
§ збагачувати чуттєвий досвід.
Важливе значення для нормальної життєдіяльності дитини має сон. Не випадково у цьому функціональному стані людина перебуває близько третини свого життя. Сон відіграє роль відновлювального процесу, під час якого відбувається «очищення» всього організму. Крім того, він необхідний для нормальної розумової діяльності, комфортного психологічного стану дитини.
Скорочення тривалості сну призводить до зниження опірності організму до різних інфекцій, відхилень у психіці, до погіршення працездатності.
«Storytelling – історія про історію»
Формування у дітей свідомого ставлення
до власного життя і здоров'я
«Щоб бути здоровим, потрібні власні зусилля,
постійні, значущі. Замінити їх не можна нічим».
М. Амосов
Пріоритети та перспективи розвитку дошкільної освіти на найближчий час визначені Державною соціальною програмою розвитку дошкільної освіти на період до 2021 року (затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №629), новими соціальними ініціативи Президента України «Діти – майбутнє України»». Одним з ключових питань роботи ДНЗ визначено – охорона життя і збереження здоров’я дітей дошкільного віку, актуалізація питань безпеки життєдіяльності. Практична реалізація цих питань передбачає створення безпечного розвивального середовища та налагодження системи роботи з безпеки життєдіяльності з педагогами, дітьми і батьками, що включає комплекс взаємопов’язаних заходів.